Tja, jag ska snart beställa en ny dator, har hittat en riktigt fin och billig dator på MRPC.SE men dock så ser hemsidan väldigt oseriös ut, någon som har erfarenhet utav dom?
Jag känner att håller man på och säljer datorkomponenter så hör det till att man bör ha en bra hemsida, det hör som till..Kan man inte knåpa ihop en hemsida bättre än sådär, hur bra är dem då egentligen på datorer skulle jag tänka...
Jag tycker att om du känner dig osäker så är det inte värt att ta någon risk för några hundralappar som det antagligen skiljer till närmsta konkurrent.
Ska man handla dator på internet gör man det nog bäst på de mest etablerade sajterna. Det kanske kostar någon krona extra, men det är fan värt det för snabb leverans och bra service. T.ex Komplett.se, Inet.se osv...
Jo, men nu så har jag iallafall beställt en dator utav MRPC skilde faktiskt 900 kronor på datorn, plusn att frakten var 150 kronor billigare, återkommer om det är ett seriöst företag ! hehe ;P
Kompisen känner killen som äger sidan o han köper alla sina prylar igenom honom.
Så det är en ensam person företag. Tror inte han har någon fysisk butik häller!