lynx rave 550 då?? bättre boggie och mer förstärkt chassie.
Blir ju dock en riktigt smidig skoter och bränslesnål och billig försäkring! Men den där effekten finns ju somsagt inte där om man är killen som vill gasa Beror ju helt på vilket användningsområde du ska ha den till!
Nog borde den fungera toppen till sån åkning! Nyare chassiena som är såpass höga paddlar väl på ganska bra i puder! Åkte indy 340 med 36 hästar och 20 mm matta hela förra sesongen och efter att jag höjde den så va till och med den rolig att leka i lös snön med!nej självklart förstår jag att den inte är lika stark som en 600cc men jag åker skoter ca 2 månader om året.. när jag åker så kör jag hyfsat mycket led men också en hel del puder.. säg 70% led och 30% puder.. kommer denna maskinen funka för mig eller ska jag istället fundera på en 600cc?:hmmmm:
har funderat på den också men överväger nog ändå skidoo´n.. vet inte varför, kanske märkesidiot men den verkar ändå som rätt maskin för mig. 42kw istället för lynxens 39kw..
har funderat på den också men överväger nog ändå skidoo´n.. vet inte varför, kanske märkesidiot men den verkar ändå som rätt maskin för mig. 42kw istället för lynxens 39kw..
-09 och äldre är reggad med 42kw men hört att det är mer i dom.
-10 är på 39kw å inge mer! men den är ju även lite lättare.
bara som jag hört med motorn,inget jag har papper på!
men att de ska skilja mellan skidoo å lynx är skräpprat! samma rova med samma grönsaker i :becky:
Hejvad toppar en mxz ungefär om den har en motor som ligger på 670 cc ??
Hej
Vill du ha några tips ?
1: Har du frågor om en specifik skoter då börjar du med att söka!
2: Hittar du inte det du söker då startar du en tråd där du frågar efter det du vill veta.
Gör så istället för att fråga i andras trådar, särskilt då dina frågor inte ens har med rätt modell att göra!