Nästa annonsbluff

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Men är väl bara ta en sväng förbi..

Lär säkert vara de vanliga:

"Betala 20k i förskott"
"De har inte kommit till Sverige ännu"
"Jag är inte hemma den närmsta månaden, men jag ordnar med frakt"
osv osv osv

heden91

Aktiv medlem
6 apr 2008
82
0
6
jorm
känner man att man har lite pengar över så är de ju bara testa men de låter lite genomskinligt tycker ja me:aetsch:

snowmobileer

Välkänd medlem
27 maj 2009
366
0
16
jag fick fram nån skit sida:S äre inte blocket vi menar och inte bloocket?:p
stulen.dk btw

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Jo man får inte länka blocket annonser så han la in ett "O" så man får fram annonsen.

Länkar du en blocket annons blir det så "******".

SoNNisCH

Välkänd medlem
12 dec 2007
432
0
16
Finland
Såna bluff annonser finns på finska sidor hur mycke som helst,åtminstone 10 st annonser på vinter säsongen.

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Ja vi hade ju en på forumet här som blev lurad fast än alla sa att det var fake...

RannerKing

Välkänd medlem
24 maj 2006
1.185
1
16
35
Vittangi/Kiruna
www.LynxTalk.se
R

Robin

Bland de bästa forum läsningarna jag varit med om faktist!
Rekomenderar alla att läsa, det är så skrattretande att de blir komiskt.

camata

Välkänd medlem
25 okt 2005
3.870
9
38
Säker någon/några. Somliga är blåögda och tänker inte på vad folk gör för en liten extra slant.

Kan ju ta Forting som exempel, han är ju välkänd inom bilbranshen och ändå lurar han fortfarande folk. På alla dess sätt!
http://www.zatzy.com/allmaent/345439-varning-foer-bedragare-saeljer-faelgar.html
I spåren av klanen Bessik...
Rätt komiskt att någon av de Norrländska dagstidningarna uppgav att F. Forting var från Luleå, bara för att han uppgett det vid försäljning någon gång.

Vill minnas att vi tidigare även diskuterat Mattias Forsberg från Luleå, som måste vara någon av de mer framgångsfulla Blocket-fifflarna.

Sen finns det ju andra skojare såsom BMW-Ingemar och Bengan, som håller "äran" uppe genom att tidvis faktiskt leverera!