Nån som spelar Rock Band 1/2?

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Det här är väldigt off-topic jag vet men så heter juh den här delen av forumet. Men är det nån som har samma intresse som jag skoter/rockband? :p

Inte för att skryta men sist på dreamhack winter -08 så vann jag Guitar Hero World Tour som jag inte gillar för övrigt.

Tänkte om nån spela rockband och vela skryta lite över poäng dom fått på nån låt så skriv det här :) Skulle va kul om NÅN är bättre än mig :p Haha skämt å sido. :rock:
 

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
har spelat rockband några gånger hos en kompis och jag måste säga att det är förbannat dåligt!! Tycker det är en riktig "rip-off" att de kan ta dessa summor för skiten..inte ens en trådlös mick skickar dem med!!
 

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
har spelat rockband några gånger hos en kompis och jag måste säga att det är förbannat dåligt!! Tycker det är en riktig "rip-off" att de kan ta dessa summor för skiten..inte ens en trådlös mick skickar dem med!!
hm du är nog ganska ensam om att tycka det.
 

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
Det jag tycker är dåligt är att de kan ta dessa summor för en gitarr, mick och några trummor!! Och att folk dessutom köper grejerna för ca 2000kr är helt galet!
Jag köper hellre enbart spelet och lirar
 

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Har precis klarat av endless setlist på rockband 2 på expert :) 84låtar i streck utan paus. tog ca 6timmar. :)
 

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Nice!:) jag har precis klarat endless setlist på expert på rockband 1 :aetsch: men de tog typ 4 timmar:)
Men den är nästan svårare tycker jag. Iaf green grass and high tights. Det är väl 53 låtar på den va? Nice ändå att du satt den :)

Att vara på dreamhack är nog det sista man skryter om, enligt mig då.
Varför är du så spydig mot mig hela tiden?
Och varför ska man inte skryta om det? dh summer 08 va det 100 000 i första pris på rockband tävlingen. Synd nog va jag inte med då.
 

Fire_Dude

Välkänd medlem
26 mar 2007
434
0
16
Glommersträsk
Jag tycker att guitar hero serien är det enda rätta. Har nu world tour på 360 ( dock bara gitarr ) och ja måste säga att de är ett av de bättre musik spelen
 

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Jag tycker att guitar hero serien är det enda rätta. Har nu world tour på 360 ( dock bara gitarr ) och ja måste säga att de är ett av de bättre musik spelen
Har du prova rockband eller rockband 2?

Eller om hur bra man är på ett wannabe spel.
Va är det med alla och spydigheten? Tycker du inte om detta spel varför ens kommentera?
 

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
Har testat båda och jag gillar absolut guitar hero mycket bättre..
Men sen finns det många spel i andra genrer som jag mycket hellre lirar.. guitar hero och rockband klassar jag mer som ett förfest spel med grabbgänget om man inte har något annat..