Nödrop från valberedningen i Sävast Skoterklubb.

opel blitz

Medlem
5 feb 2010
40
0
1
Sävast
:hello:Hej alla i Sävast Skoterklubb!
Som ni väl känner till vid det här laget, tappar vi en eldskäl i form av våran ordförande, som har sagt att han avgår vid årsmötet, som går av stapeln i Mars.
Jag ( Arne ) jobbar nu frenetiskt efter tänkbara kandidater, några få namn kan skönjas, men för demokratins skull vore det bra om fler kandidater dök upp!
Detta gäller val av en kassör också. Ni som känner er intresserade kan väl meddela mig. Vi behöver även fler styrelsemedlemmar.
Med tanke på årsmötet skulle det vara roligt om så många som möjligt kunde komma, ni behöver inte vara rädda att bli invalda till något uppdrag, ingen kan väljas mot sin vilja! Ju fler vi är på våra möten, desto bättre beslut blir fattade!
 

Savast

Välkänd medlem
1 feb 2010
290
0
16
Hej Alla,
Precis som Arne skriver så har jag för avsikt att inte ställa upp för omval den 17mars.
Jag har meddelat styrelsen de grunder jag åberopar för mitt beslut, jag vill nu också
framföra mitt stora tack till styrelsen men även alla våra medlemmar, för det stora
förtroende jag haft under mina fem år som Ordförande för Sävast sk.
Min övertygelse är att med en ny Ordf. som tillför mer och ny energi så kommer
vår förening, att ta ytterligare stora steg framåt.
Jag kommer självklart att på ett eller annat sätt att vara delaktig i vår förening även
framledes med det jag kan tillföra… Återigen ett stort tack från mig.

Mvh Ordf. Pierre
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Tråkigt att du slutar Pierre!
Hoppas vi får ihop en ny styrelse som fortsätter föra föreningen framåt.
Tack för din insats.

MVH L-O
 

Hankke

Välkänd medlem
29 apr 2008
492
0
16
Hej! Det är synd att du lämnar styrelseuppdragen Pierre, du har jobbat bra för skoterföreningen i Sävast!

Jag lämnar min kropp och själ till någon form av befattning i styrelsen som jag tidigare sagt till Arne.
:hello:

Hans-E
 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Jag har pratat med Arne idag.
Jag finns till förfogande om det är ett måste för klubben.
 

christoffere

Aktiv medlem
7 mar 2010
60
0
6
Bra jobb, samt kul att det händer grejer och flera som vill ta på sig en roll!

Såg det var årsmöte den 17:e, har aldrig varit med på ett, men ska försöka komma om det inte krockar med jobbet.