Nödstopp

B0HM4N

Välkänd medlem
24 mar 2010
178
0
16
Storuman
Tjenare! jo de är så att på min prox2 så är tändninglåset utbytt till ett arctic cat lås vet ej från vilken modell och nödstoppen är borttagen. är det så att jag då måste köpa en nödstopp som passar till arctics tändningslås eller finns de universala som ska passa alla? länka gärna isf

Routterrr

Välkänd medlem
2 aug 2010
246
0
16
Luleå, Sweden, Sweden
Undrar samma sak om man kan montera dödmansgrepp borde inte vara så svårt. Var nämligen inget på min edge (original tänd.lås.) och skulle gärna haft ett.

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.539
414
83
Malå/Adak
ProX2an hade ingen nödstopp standard vad jag minns, bara ProX(R)440 och ProXR 800 hade nödstopp från fabrik.
Inga problem att kopla in en däremot, köp Polaris egen, den är bra och har kontakter som förmodligen passar direkt i din maskin.

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.539
414
83
Malå/Adak
Köp Polaris egen, den är fyra gånger dyrare men 10 gånger bättre. "Plupparna" på dom där billiga nödstopparna brukar vara tillverkade i tuggummi och släpper för ingenting, höll på att råka i rejält trubbel med -08an som jag satt en sån där billig sopp på när den släppte vid sämsta tänkbara tillfälle. På Assaulten har jag en Polaris orginal och den funkar klockrent.

Ett hål är allt som behöver borras.