Det här är ju lite offtopic med kommentarer som belyser hur lätt bedragare kan blåsa andra människor på nätet-eller hur svårt det är att skapa sig en helhetsbild genom enbart tillgång till delar av helheten...
I verkligheten är jag rädd att jag väljer att tiga om mina dåliga sidor.
Jag är nog snarare lite tråkig än cool i andras ögon-extremt snål på väldigt mycket, många gånger dumsnål dessutom.
Däremot kan jag spendera helt sjuka pengar på sånt jag är road eller intresserad av.
Ett tydligt exempel är kläder, fullkomligt ointressant-om det inte är motorrelaterat!
Osäker på hur många hoodies och t-shirts jag har med antingen skoter, bil eller crossrelaterade tryck jag har-men om jag ska ta på vad frun benämner som finkläder, så får jag välja mellan tre-fyra skjortor från HM...
(Första resan jag bokade till Burandt bokade jag för övrigt i affekt, vid den tiden hade jag och frun inte haft någon tid utan barn på tio år. Jag konstaterade att "nu bokar jag, vart vill du resa?" Efter ett par timmars velande kom hon fram till att hon nog inte kände sig redo att lämna barna till svärmor/far...då tände jag till: Här har vi pratat ett halvår, men när det blir aktuellt att boka backar du ur-då bokar jag en tur till Burandt och åker själv. Och så fick det bli...andra gången bokade jag utan att nämna nåt först, och tänkte "det är ju nästan ett år kvar till avfärd, jag får smyga in det lite pö om pö" Hon fick dock info redan samma dag eller om det var dagen efter-då var hon inte så imponerad...)
Skitsamma, kontentan är att det handlar helt om att jag snålar på exakt allt av "måsten", går aldrig någonsin på krogen, och lever i övrigt lite dyrare än jag har råd med när det gäller intressen.
Motor och resor är kul. Och verktyg...skulle verkligen behöva dra ner på något av dom intressena, men hur kul är det?