Vad menas med den inre? Inre skivan på variatorn eller ? Då variatorerna ligger i linje finns det inget som är yttre å inre variator, sekundär å primär, alt främre eller bakre variator.
alltså för att få det rätt det är en innerskiva till en primär variator,antar att det är en TRA men vilken ???? de e inte enkelt att sälja en variator till en BRP,skriv upp artikelnr om du har samt vilken modell du har på variatorn
Om jag bara visste vilken som passar på V-max, kolla artikel nr. M-263 ,den finns kvar ett bud är välkommet, själv har jag ingen användning för den. Bombardier variatorer finns väl på flera olika skotrar.
Om du nu ska ha någon som helst chans att sälja denna innerskiva så lägg iallafall upp några bilder på den.
Du har inte änns skrivit till vilket år eller från vilken maskin den passar och ett artikelnummer som inte används av Bombardier?
Hur fixar man bilder så ni får se variatorn, På baksidan av skivan är det fabriksstämplade nr.M-263 Bombardier made in Canada. på vilka maskiner den passar kan jag inte svara på.