Ny inre variator, säljes

theh

Aktiv medlem
5 dec 2013
91
0
6
Har en ny inre variator med fyrkantig axel till Bombardier original made in Canada ett bud.

theh

Aktiv medlem
5 dec 2013
91
0
6
Hej bara den inre splitter ny, den har legat och dammat på hyllan så det är bättre att någon vid behov använder den.

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Vad menas med den inre? Inre skivan på variatorn eller ? Då variatorerna ligger i linje finns det inget som är yttre å inre variator, sekundär å primär, alt främre eller bakre variator.

theh

Aktiv medlem
5 dec 2013
91
0
6
Inre skivan är den som är närmast motorn, vikterna finns på den yttre

KalleT

Välkänd medlem
8 nov 2008
2.350
3
38
Frösön/Rönnöfors/Offerdal
alltså för att få det rätt det är en innerskiva till en primär variator,antar att det är en TRA men vilken ???? de e inte enkelt att sälja en variator till en BRP,skriv upp artikelnr om du har samt vilken modell du har på variatorn

theh

Aktiv medlem
5 dec 2013
91
0
6
Ursäkta att inte har skrivit artikel nr. är M-263 den också förberedd till elstart konans dim. är 30mm.

theh

Aktiv medlem
5 dec 2013
91
0
6
Om jag bara visste vilken som passar på V-max, kolla artikel nr. M-263 ,den finns kvar ett bud är välkommet, själv har jag ingen användning för den. Bombardier variatorer finns väl på flera olika skotrar.

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.256
1.087
113
Stora Blåsjön
Om du nu ska ha någon som helst chans att sälja denna innerskiva så lägg iallafall upp några bilder på den.
Du har inte änns skrivit till vilket år eller från vilken maskin den passar och ett artikelnummer som inte används av Bombardier?

theh

Aktiv medlem
5 dec 2013
91
0
6
Har ingen aning på vilken maskin den passar, det är stämplat på bakom skivan Bombardier made in Canada, Nr. M-263 så det är fabriksstämplar mer vet
jag inte.

theh

Aktiv medlem
5 dec 2013
91
0
6
Hur fixar man bilder så ni får se variatorn, På baksidan av skivan är det fabriksstämplade nr.M-263 Bombardier made in Canada. på vilka maskiner den passar kan jag inte svara på.