Ny mobil

StefanR

Välkänd medlem
16 dec 2007
484
0
16
Samsung s4 active eller sony xperia z1, vad tycker ni för och nackdelar.



Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk
 

ika

Välkänd medlem
1 jan 2012
1.238
2
38
Luleå
Har själv en Sony Xperia v vilket inte är så långt från den du funderar på. Är nöjd med det mesta men batteritiden på min är då helkass. Har kanske blivit sämre med tiden då jag haft den i 4 månader nu men jag får ladda varje natt och när jag kommer hem från jobbet.

När det kommer en smartphone med batteri som en gammal Nokia står jag först i kön.

Det bästa med luren jag har nu är att den aldrig blir gammal. För varje gång jag tar upp den ur fickan är den SÅ NY.
 

Wiker

Välkänd medlem
3 apr 2013
154
0
6
karlstad
är storleken på skärmen viktigt? kolla annars in z1 compact som e på ingång. jag köpte experia ZR med 4.5" just för att 5" skärm som z1 har e för stort för min hand. z1 compact har 4.3" skärm, 16Gb intern och 64Gb på SD-kort. IP klassen är ju annars samma som samsung. det ryktas om nytt på samsung inom den klassningen oxå.
 

kallholmen

Välkänd medlem
14 feb 2013
1.019
6
38
Sthlm
Fick den Samsung som du funderar på från jobbet. Jag tycker INTE om den. Dålig skärm (skärpan suger) samt för stor för att kunna navigera och skriva med en hand. Kameran lämnar en del att önska. Jag skulle mao inte rekommendera den. Jag använder hellre min privata lur.
 

FrozenKing

Välkänd medlem
16 dec 2013
474
2
16
Har en iPhone 4s, klarar inte utav kylan! La av igår när jag körde. Bra skärm, dålig vibrator, dåliga högtalare. Bra kamera osv, gillar inte nya ios.
 

FrozenKing

Välkänd medlem
16 dec 2013
474
2
16
Kan rekomendera Google Nexus telefonen! Min broscha har den, han är grymt nöjd med den! Nästa telefon blir inte att betala för att ha ett äpple på den, det blir en google telefon.