Nya kapell till XP

tygbitn

Välkänd medlem
31 jan 2011
292
0
16
Örnsköldsvik
Har några NYA snygga transport kapell i kartong som passar till Ski-doo Xp´s modeller. Pris på dessa i butik är ca 3500kr.
Jag tar 2000kr för dessa. Dom är klädda med bommulstyg invändigt över huven för att inte repa. Vattenavvisande, antimögelbehandlad, tanklucka mm.

Siralopne

Välkänd medlem
17 nov 2010
2.032
0
36
Jag har ett sånt kapell till min,sitter som ett korvskinn,lite bökigt att få på pga handskydden men det går
Tur de! Det är lätt värt att det inte fladdrar så mycket när man drar den på släp så det inte ligger å gnider mot lacken ;)

tygbitn

Välkänd medlem
31 jan 2011
292
0
16
Örnsköldsvik
Jag har fått några frågor ang kapellen. Ja det är ORIGINAL kapell. Ja dom är NYA. Ja dom är OANVÄNDA i kartong. Som Siralopne och KalleT skriver:
Kapellen sitter som korvskin och att det lätt är värt så mycket.
Annars funkar det med en pressening från Rusta eller ett kapell från Jula eller ett gammalt lakan som man silvertejpar ihop. :)

tygbitn

Välkänd medlem
31 jan 2011
292
0
16
Örnsköldsvik
Jag fårstår inte. Jag måste vara otydlig med beskrivningen av kapellen. Så innan ni fråga nästa gång, LÄS detta. Det är EXAKT lika dana kapell som du köper hos din Ski-doo handlare= NYA, OANVÄNDA, I KARTONG, BRP ORIGINAL. Den enda skillnaden är priset.
Ski-doo handlarna tar ÖVER 3500 kr för detta kapell. Om ni har läst följande inlägg och det fortfarande är något som är oklart, så svarar jag gärna. Skriv gärna i forumet så att alla kan ta del av frågorna/ svaren.