K krickus 29 feb 2012 #1 Från en X-ride 2012, dock med dåliga A-armar på högersidan (knäckta) I övrigt komplett med spindlar, styrstag etc. Pris: Bud
Från en X-ride 2012, dock med dåliga A-armar på högersidan (knäckta) I övrigt komplett med spindlar, styrstag etc. Pris: Bud
K krickus 21 maj 2012 #2 Säljer vänster a-armar samt spindlar för 2000:- Nyskick, gått ca 50 mil. Perfekt att ha i reserv.
K krickus 16 jun 2012 #3 Ingen som behöver delar till sin maskin, ingår även krokiga a-armar till högersidan. Perfekt om man vill bygga en egen smalare framvagn billigt.
Ingen som behöver delar till sin maskin, ingår även krokiga a-armar till högersidan. Perfekt om man vill bygga en egen smalare framvagn billigt.
M Magnus Björklund Medlem 10 apr 2011 20 0 1 Linköping 18 jul 2012 #4 Hej! Har du skidorna kvar? Såg just att mina var spruckna.
K krickus 3 sept 2012 #5 Magnus Björklund skrev: Hej! Har du skidorna kvar? Såg just att mina var spruckna. Click to expand... Nix, inga skidor, dem ligger på soptippen.
Magnus Björklund skrev: Hej! Har du skidorna kvar? Såg just att mina var spruckna. Click to expand... Nix, inga skidor, dem ligger på soptippen.
K krickus 6 nov 2012 #8 ojlind skrev: Säljer du bara spindlarna?? Click to expand... Nja, helst allt tillsammans.