Nytro xtx 2011 regnr ssj 587 stals från lärkvägen 15 785 45 Björbo i går natt.även en fyrhjuling har dom snott från samma plats men den återfanns 500 meter från hemma.
Jamen-det känns tryggt. Not.Det är temligen enkelt att sno en XTX. Jag har en XTX -11 och en polare har också en likadan, vi bor på olika platser och de är köpta på olika ställen. Av en händelse när vi lasta dem på kärra för att åka hem från fjällen testa jag min nyckel i hans skoter. Inga problem bara att starta och dra iväg! Och han kunde göra lika med min! HELT JÄVLA OTROLIGT!
Min gamla crossfire och kompisarnas m7a och samt m8a kunde använda samma nycklar.. Inte direkt betryggandeDet är temligen enkelt att sno en XTX. Jag har en XTX -11 och en polare har också en likadan, vi bor på olika platser och de är köpta på olika ställen. Av en händelse när vi lasta dem på kärra för att åka hem från fjällen testa jag min nyckel i hans skoter. Inga problem bara att starta och dra iväg! Och han kunde göra lika med min! HELT JÄVLA OTROLIGT!
till arctic-cat behöver du inte ens någon nyckel, bara dra isär kontakterna som går till nyckel så kan du starta skotern .. detsamma gäller väl polaris?Min gamla crossfire och kompisarnas m7a och samt m8a kunde använda samma nycklar.. Inte direkt betryggande