Omshimsning av dämpare kring umeå??

xcrN

Aktiv medlem
13 okt 2009
68
0
6
32
gällivare
Tja!

Är det någon som vet någon som shimsar om dämpare för en billig peng kring umeå? :hmmmm:

ploppen

Aktiv medlem
10 okt 2006
76
0
6
Gällivare
Billig peng, allt är juh relativt.... du har juh jonssons allrep i Hällnäs, motorbolaget i umeå. renoverar dämpare + shimsar om.

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Om man lämnar in till en skoterfirma så brukar man få betala typ 700 kr /dämpare..

Om du söker efter nån hydraulfirma så kommer du garanterat undan typ 200-300 kr billigare per dämpare...

/F

RobbanSWE

Välkänd medlem
14 jun 2009
563
9
18
Umeå
Jag lämnade mina hit www.tobli.se
Har inte hunnit testa ännu men imorgon vet jag resultatet.
Men är inte orolig för dom verkar mycket seriösa och det var inga problem att shimsa om om jag inte blev nöjd

Mvh:Robert

alidhojd

Aktiv medlem
28 aug 2004
84
1
8
jag lämnade till motorbolaget, blev allt annat än billigt men jag är grymt nöjd med bemötande och resultat. Skulle utan att blinka betala samma pengar igen...

MOTORBOLAGET! är min rekomendation, kommer köpa maskin där nästa gång jag byter. dom har fått sig en trogen kund!

RobbanSWE

Välkänd medlem
14 jun 2009
563
9
18
Umeå
Jag lämnade mina hit www.tobli.se
Har inte hunnit testa ännu men imorgon vet jag resultatet.
Men är inte orolig för dom verkar mycket seriösa och det var inga problem att shimsa om om jag inte blev nöjd

Nu har jag testat !
:becky:Riktigt grym skillnad ,körde riktigt hårt utan genomslag och den kändes inte stötig.Tvättbrädor gick riktigt fint.
Men långa stora gupp så gick det att få genomslag så bakre ska skimsas om för lite snabbare retur samt lite hårdare för långuppen.
Jag är helnöjd redan nu.
Men testar att ändra lite till.
Blev som en ny maskin.