B bertan33 Medlem 26 nov 2011 8 0 1 Banafjäl 24 jan 2015 #1 slut på ideer..har bra komp,får bränsle,fin gnista och inga felkoder på ecun...startar till i ca 2sek för att sedan dö..då måste jag torka av stiften för den ska tända igen...snälla ge mig fler ideer vad jag ska fortsätta med...
slut på ideer..har bra komp,får bränsle,fin gnista och inga felkoder på ecun...startar till i ca 2sek för att sedan dö..då måste jag torka av stiften för den ska tända igen...snälla ge mig fler ideer vad jag ska fortsätta med...
MickeF7 Välkänd medlem 30 mar 2013 172 0 16 Bispgården 24 jan 2015 #2 Gammal bensin Dåliga stift Häng gas givaren spökar Sprickor i insugs gummin stoppknapp på styre jävlas tändspole stator listan kan ju göras lång
Gammal bensin Dåliga stift Häng gas givaren spökar Sprickor i insugs gummin stoppknapp på styre jävlas tändspole stator listan kan ju göras lång
B bertan33 Medlem 26 nov 2011 8 0 1 Banafjäl 24 jan 2015 #4 nya stift,ny bensin inga sprickor i insugs muffarna,om givaren eller stoppknappen jävlas varför perfekt gnista när stiften är lösa ?
nya stift,ny bensin inga sprickor i insugs muffarna,om givaren eller stoppknappen jävlas varför perfekt gnista när stiften är lösa ?
B bertan33 Medlem 26 nov 2011 8 0 1 Banafjäl 25 jan 2015 #5 fick igång den tillslut...var en spridare som läkte och fyllde vevhuset.