Passande dyna Pro X2?

Meken

Välkänd medlem
20 apr 2006
102
0
6
Örnsköldsvik
Jag har en Pro X2 med en Pro XR dyna på. Är inte hundra nöjd med den, och originalet finns ej kvar. Vad för sorts dynor passar på denna modell eg? Passar dynor från Fusion? Switchback? Om det är någon som intresserad av att byta mot min så hör av er. Dynan är i nyskick.

pbylund

Välkänd medlem
10 dec 2008
486
0
16
Ö-vik
Byter gjärna mot min LE dyna, orginal edge dyna som e blå, dock ett par hål. så lägger jag givetvis till cash för omklädning!

Kan komma och byta dirr om du vill ;)

Meken

Välkänd medlem
20 apr 2006
102
0
6
Örnsköldsvik
Snabbt svar. Hade ju inte direkt tänkt mej en äldre dyna...... men omklädd och fixad till svart kanske det går att fundera på:).

pbylund

Välkänd medlem
10 dec 2008
486
0
16
Ö-vik
annars om du skall köpa en annan dyna så är jag JÄVULSKT intresserad av att köpa av dig din ;)

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
jag har en edge dyna som är i nyskick.. svart :) byter gärna mot din.

Meken

Välkänd medlem
20 apr 2006
102
0
6
Örnsköldsvik
Som jag nämnde tidigare är jag inte värst intresserad av äldre dynor.....fastän de är svarta. Så vi glömmer byten mot Edgedynor.

Meken

Välkänd medlem
20 apr 2006
102
0
6
Örnsköldsvik
Jag återkommer till er som är intresserade av att köpa dynan. Men det är ingen som svarat på vilka dynor som egentligen passar till min....?

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Jag återkommer till er som är intresserade av att köpa dynan. Men det är ingen som svarat på vilka dynor som egentligen passar till min....?

Alltså alla med samma tank ska juh passa. och det är juh typ från 00-05? Rätta mig om jag har fel.

pbylund

Välkänd medlem
10 dec 2008
486
0
16
Ö-vik
Jo, vet inte om de nyare XC dynorna finns i grått/svart, men dom är enligt mig knappast vackrare än de gamla, kanske högre och bättre på så vis?