har strul med min Phazer -08 ibland startar den inte,händer ingenting när man vrider om nyckeln, har bytt startrelä,bränslepumpsrelä och kollat den gula kopplingsboxen för jord (sitter på höger sida fastbuntad mot kylarröret bakom kylaren
idag var jag ute å körde ca 800 meter sen dog skotern varningslampan (oranga) tändes samt helljuslampan (blå) samt felkod 43 Provade att starta men helljuslampan lyste ,väntade ett par minuter sedan vred jag på nyckeln helljuslampan var släckt felkoden var borta å skotern gick att starta körde sedan ca 15 meter å skotern tvärdog igen provade ett par ggr till med samma symtom sedan bogserade jag skotern hem
har tömt tanken ,fyllt med ny fräsh bensin bytt stift mm
VA KAN DET VARA FÖR FEL ???
TIPS MOTTAGES TACKSAMT
idag var jag ute å körde ca 800 meter sen dog skotern varningslampan (oranga) tändes samt helljuslampan (blå) samt felkod 43 Provade att starta men helljuslampan lyste ,väntade ett par minuter sedan vred jag på nyckeln helljuslampan var släckt felkoden var borta å skotern gick att starta körde sedan ca 15 meter å skotern tvärdog igen provade ett par ggr till med samma symtom sedan bogserade jag skotern hem
har tömt tanken ,fyllt med ny fräsh bensin bytt stift mm
VA KAN DET VARA FÖR FEL ???