Ja, det måste jag säga att jag är.Är du nöjd med BB? Dem har ju funnits rätt länge så stabiliteten borde vara utprovad vid det här laget och priset är ju inget att säga om?
Har helt missat Askers fotsteg, finns dem på bild nånstans? Hans frontbåge har jag däremot satt på prov några gånger med gott resultat=)
Skillnaden i stabiliteten på fotstegen är rent ut sagt skitstor, och på en hel dags ravinkörning i uteslutande lössnö, så-jo, man måste fortfarande sparka bort packad snö från fotstegen. Kanske tre-fyra gånger under 6-7 timmars körning...det GÅR INTE att jämföra med original, när det i mina ögon blir "okörbart" mycket snö på mina fotsteg, så är det som efter 15min körning med original!
Meeeen...hade jag köpt skotern idag hade jag hellre gett pengarna till Asker, och våldtagit tunnen rejält med hans fotsteg istället, även om det suger till lite i magen när man startar sticksågen.
I praktiken "förstör" man ju tunneln lika mycket när man kapar upp för BetterBoardsen, men det ser inte lika oåterkallerligt när det fortfarande sitter en fotstegslist kvar i ytterkant på fotsteget jämfört med att kapa bort alltihop som man måste göra om man byter till "Asker Top Grip 1.0"
Askers forsteg finns f.ö att beundra i hans och Bamsegrills projekttråd.