Aha nu vet jag, det står nog lite fel men misstänker att översta modellen av "SKS 850" är en 800.Ser ut att vara en fin maskin men vad skiljer mer än färgerna och mattan SKS modellerna åt?
Skiljer 4kg mer i vikt mellan en modell tex.
Aha nu vet jag, det står nog lite fel men misstänker att översta modellen av "SKS 850" är en 800.Ser ut att vara en fin maskin men vad skiljer mer än färgerna och mattan SKS modellerna åt?
Skiljer 4kg mer i vikt mellan en modell tex.
Framvagnen verkar ha helt nu geometri som jag förstår det? Nya spindlar etc.Smalare framvagn 36-38 tum
Kortare fotsteg
850 motor.
Så länge dom extra hk inte ställer till problem så låter det mumma
Den som är 4kg tyngre är den med Peakmatta som är tyngre än Series 6Aha nu vet jag, det står nog lite fel men misstänker att översta modellen av "SKS 850" är en 800.
Intressantast är väl ändå hur länge det tar för ponnierna att anlända efter att man "ropat"! Tar det 10 sekunder för en motor att bygga full effekt så är det ju värdelöst, jag vill veta vad dom har efter 0,5 sekunder!...........Kul iaf att de följer marknaden, blir intressant och se hur den står sig mot BRP:s 850cc. Är ju mer än antalet ponnies som avgör om motorn är tumme upp eller ned.
Vid tävlings arrangemang i usa så har man väll höjt gränsen till 900cc.Men lite Offtopic, bör 850cc räknas som en egen klass? eller ska man räkna in den i vanliga 800cc? eller vart går gränsen, 870cc, 890cc?
Är ju skandal att inte 146” finns i rmk chassiet. För den är riktigt jäckla rolig!Däremot är jag lite imponerad hur 146" sks tar sig i djup snö. Hade med en i fredags och den tog sig förvånansvärt bra i terräng som den absolut inte "ska" vara i! Kan bara tänka mig hur kul 146" skulle vara i ett äkta pro-rmk chassi!
170kg Pro-rmk 146 med lite slimmad tank och dyna (~35L), skulle nog vara löjligt rolig i den snö som är nu.