Har en RMK assault med silber turbo (intern wastegate, omappad orginal ECU)
Skotern går som skit när den är varm efter en stund körning. Smäller och går uselt.. detta händer vid full gas. Det verkar inte vara DET. Ibland blinkar DET lampan om jag plågar den hårt.
Slår jag av skotern och låter den stå en stund så går den bra några repor.
Laddet verkar inte spela nån roll. Likadant vid 7psi och 10psi. Har sänkt komp 10,2. Kör på aspen 102 racefuel. afr på 11,8-12,2 WOT
Har kopplat in en powercommander V och testat fetta på lite men inget hjälper.
Känns som man kollat genom allt men får inte till det.
Tips vad de kan vara?
Tips på nån som kan detta?
Vart ska man vända sig för inställning i bänk? (vem har bäst erfarenhet av 2t turbo)
Skotern går som skit när den är varm efter en stund körning. Smäller och går uselt.. detta händer vid full gas. Det verkar inte vara DET. Ibland blinkar DET lampan om jag plågar den hårt.
Slår jag av skotern och låter den stå en stund så går den bra några repor.
Laddet verkar inte spela nån roll. Likadant vid 7psi och 10psi. Har sänkt komp 10,2. Kör på aspen 102 racefuel. afr på 11,8-12,2 WOT
Har kopplat in en powercommander V och testat fetta på lite men inget hjälper.
Känns som man kollat genom allt men får inte till det.
Tips vad de kan vara?
Tips på nån som kan detta?
Vart ska man vända sig för inställning i bänk? (vem har bäst erfarenhet av 2t turbo)