Jag var till fjälls förra helgen och körde. Allt gick utan problem tills vi körde hem från lekställena och låg och söndags körde efter en hel dag i pudret.
Låg på 5000-6000 varv hela tiden efter 1 mils körande tändes motorlampat och dET tändes på displayen. De är ju knacksensorn som slog in.. Lämnade in skotern till Åf. Dom undra vad jag kör på för soppa? Jag kör på 95. Det är därför den börjar knacka den ska köras på 98 svarar dom.
Då undrar jag om nån har vare med om liknande och om jag verkligen måste köra på 98??
Tycker de låter konstigt för mina polare kör 2 rmks dock 12:er men dom kör 95 och aldrig vare med om de
Låg på 5000-6000 varv hela tiden efter 1 mils körande tändes motorlampat och dET tändes på displayen. De är ju knacksensorn som slog in.. Lämnade in skotern till Åf. Dom undra vad jag kör på för soppa? Jag kör på 95. Det är därför den börjar knacka den ska köras på 98 svarar dom.
Då undrar jag om nån har vare med om liknande och om jag verkligen måste köra på 98??
Tycker de låter konstigt för mina polare kör 2 rmks dock 12:er men dom kör 95 och aldrig vare med om de