Ett -04 chassie med en SWB 700 motor från -04.
Motorn sattes ner ifjol av en smidesverkstad så det är separat oljesmörjning och den är förstärkt runt motorn men det går ändå att ta lös magnapullen utan att lyfta upp motorn. Så man behöv inte stå och blanda bränsle.
Lilla tanken sitter på för den dra försvånadsvärt lite bränsle. 17 liter är tanken på och jag tar mig 6-6,5 mil på tanken vilket jag tycker är godkänt då det är lekande mil. Boogien har jag flytta om till lägre attackvinkel så den gå som en SX i lössnön.
Skoter gå men det finns ju nån skavank men det är bara att gasa på. Det ända som är "fel" är att varvräknarn bara gå till 5500 varv vid fullgas. Jag vet int var det är för fel men jag har kört ändå för den är så förbannat kul å kör.
Men om det skull behövas bytas nått så skull de väl va primär fjädern isåfall. Inslagsvarven är ganska låg men den varva som den ska på höga.
15 000:- vill jag ha för den och det är mycke skoter för pengarna.
En stor bränsletank medföljer också.
Motorn sattes ner ifjol av en smidesverkstad så det är separat oljesmörjning och den är förstärkt runt motorn men det går ändå att ta lös magnapullen utan att lyfta upp motorn. Så man behöv inte stå och blanda bränsle.
Lilla tanken sitter på för den dra försvånadsvärt lite bränsle. 17 liter är tanken på och jag tar mig 6-6,5 mil på tanken vilket jag tycker är godkänt då det är lekande mil. Boogien har jag flytta om till lägre attackvinkel så den gå som en SX i lössnön.
Skoter gå men det finns ju nån skavank men det är bara att gasa på. Det ända som är "fel" är att varvräknarn bara gå till 5500 varv vid fullgas. Jag vet int var det är för fel men jag har kört ändå för den är så förbannat kul å kör.
Men om det skull behövas bytas nått så skull de väl va primär fjädern isåfall. Inslagsvarven är ganska låg men den varva som den ska på höga.
15 000:- vill jag ha för den och det är mycke skoter för pengarna.
En stor bränsletank medföljer också.