Polaris Rush 600 -10

filips

Aktiv medlem
11 apr 2012
62
0
6
östersund
Tjena, är grymt sugen på en rush till nästa säsong och jag undrar vad det finns för för och nackdelar med dom? Håller dom för våldskörning och hopp, eller är de bara en ledracer? Finns det några kända problem med dom? Håller dom för rampkörning? osv,osv. Jag är ute efter en skoter som håller för det mesta, och jag har tidigare varit sugen på en iq. Är det kanske ett bättre val?

Tacksam för svar! :)

Dadda

Välkänd medlem
15 sept 2006
903
1
18
Finland
Iq n är råare på alla punkter, men vill du sitta bekvämt när du kör led så är det rush som gäller. Jag tycker även iq är mer service vänlig, även fast man svär ibland över att det är trångt på vissa ställen :)

xcOOb

Välkänd medlem
25 feb 2007
1.032
1
16
Gävle
www.skogenracing.com
schimsa om dämparna på rushen så funkar de hur bra som helst o hoppa med sägs de o grym på leden och bättre i lössnön än IQ, 44mm matta, nerdrevning o variator kitt är o föredra! haft en både en IQr o rush.. Visst iqn är mer race skoter o håller för de också men kräver mer av föraren!

lilltrippel

Aktiv medlem
4 jan 2007
99
0
6
Östersund
Tja du kan köpa min rush nerdrevad 38mm matta sitter en hårdare fjäder i boggien. väger 95kg och jag lovar att det går att åka fruktansvärt hårt med den. 2010 rush väger bara 205kg så den är lättare än de nya rush.