Vet inte om jag postar i fel del av forumet men behöver ärligt erat stöd här på forumet! sålde precis iväg min pro rmk assault med en tår i ögat och kan överlägset säga att det är den bästa skotern jag har haft, men sålde den i förmån för en nyare bil.. dumt eller ej får vi se vad bilen har att säga till om. har sen tidigare kört freeride, renegade och re 600 och är lite sugen på att testa på någon kort maskin i 50-70.000 klassen och har då kommit fram till alternativen:
polaris iq 600r
polaris iq 600rr
ski doo rs 600
xrs 600/800
lynx rs 600
lynx re 600/ 800
Vet inte riktigt vad jag ska sikta på iq:arna går ju fint som fan och har blivit kär i polaris sen min assault, och min gamla freeride sprättade iväg 14 remmar på 200 mil... så vet inte är det så mycket skruva osv i tävlingsmaskinerna? att man måste bestycka om dom efter väder o vind som man ofta får läsa? Kom gärna med synpunkter!
polaris iq 600r
polaris iq 600rr
ski doo rs 600
xrs 600/800
lynx rs 600
lynx re 600/ 800
Vet inte riktigt vad jag ska sikta på iq:arna går ju fint som fan och har blivit kär i polaris sen min assault, och min gamla freeride sprättade iväg 14 remmar på 200 mil... så vet inte är det så mycket skruva osv i tävlingsmaskinerna? att man måste bestycka om dom efter väder o vind som man ofta får läsa? Kom gärna med synpunkter!