Har nu i 8 månader varit ägare till en Polaris Switchback Assault 800. Första 92 milen har den gått helt orignal och utan några problem förutom ett trasigt fotsteg. Överlag är jag supernöjd med hur den funkat på led och i snön men mycke vill ha mer och kände när våren kom att nästa säsong skall det ske en del förändringar.
Det som gjorts än så länge inför kommande säsong är:
*Challenger 51mm
*Bukskydd
*Nerdrevad
*Handtagsskydd
Som ni kanske märker så är målet att få en maskin som trivs ännu bättre utanför leden då jag skulle uppskatta min körning till ca 70-80% lössnö. Och det rör sig väl om rätt basic grejor som görs på maskinen.
Ev.kommande:
*Låg vindruta
*Nytt dekalkitt
*Variatoroptimering
Sen så tar jag hemskt gärna emot tips och idéer!
Har goda vänner som äger ett tryck och reklam företag så funderar på att designa ett eget kitt och vore jätteuppskattat om någon kan försöka sig på att photoshoppa eller på annat sätt komma med förslag. Det enda jag tänker är att det ska finnas med en del orange (mycke eller lite) så de matchar dynan. Kanske något som mestadels går i vitt med oranga detaljer?
Hjälp mig!
/Niklas
Det som gjorts än så länge inför kommande säsong är:
*Challenger 51mm
*Bukskydd
*Nerdrevad
*Handtagsskydd
Som ni kanske märker så är målet att få en maskin som trivs ännu bättre utanför leden då jag skulle uppskatta min körning till ca 70-80% lössnö. Och det rör sig väl om rätt basic grejor som görs på maskinen.
Ev.kommande:
*Låg vindruta
*Nytt dekalkitt
*Variatoroptimering
Sen så tar jag hemskt gärna emot tips och idéer!
Har goda vänner som äger ett tryck och reklam företag så funderar på att designa ett eget kitt och vore jätteuppskattat om någon kan försöka sig på att photoshoppa eller på annat sätt komma med förslag. Det enda jag tänker är att det ska finnas med en del orange (mycke eller lite) så de matchar dynan. Kanske något som mestadels går i vitt med oranga detaljer?
Hjälp mig!
/Niklas