Sist jag var ute så började lampan "prem only" att lysa. Stängde av och startade igen. Lampan har inte lyst igen. Va betyder den?
Hehe, det är meningen att du skall ha nyckeln i det läget när du startar så att den lampan lyser.Sist jag var ute så började lampan "prem only" att lysa. Stängde av och startade igen. Lampan har inte lyst igen. Va betyder den?
Så om jag kör på 98 ska nyckeln vara i läge ett så prem lyser? Går den ännu bättre då ? Har detta med tändningen att göra?Hehe, det är meningen att du skall ha nyckeln i det läget när du startar så att den lampan lyser.
Hehe.. Om du nu hittade så mycket kanske du kunde dela med dig lite. Ställde frågan här för att slippa googla och hitta så mycket skit som jag inta fattar något avPremium only. Har med soppan att göra. Testa googla. Hittade hur mkt som helst
http://lmgtfy.com/?q=prem+only+polarisHehe.. Om du nu hittade så mycket kanske du kunde dela med dig lite. Ställde frågan här för att slippa googla och hitta så mycket skit som jag inta fattar något av