Som topic.. är det nån som har/vet pris lista på dom nya yamaha 2010? skulle vara roligt att se hur mkt i pris dom gått upp
Det finns ju de som använder skoterleden som en transportsträcka till de ställena man vill leka och hoppa och bränna puder.Inte prisvärt någonstans när man kan få en SRX 700 för 20k
Finns bl.a. på http://www.bohlinsab.se/Källa på dom priserna?
Generöst erbjudande som går till månad 15 måste jag säga..
Precis. Jag gav också 20k för min. Och den är så nära nyskick en 10år gammal skoter kan vara, fast den gått 1076.7mil :beer:Inte prisvärt någonstans när man kan få en SRX 700 för 20k
Priserna kan säkert stämma men jag tror som du att försäljningen kommer bli väldigt låg = dom sänker priserna kraftigt för att inte åka ut för en finanskris som Polaris gjorde. Och jag tror det kommer gälla alla märken.bullshit tror inte på dom priserna dom kommer inte få sälja en maskin inte i domhär tiderna som är nu alldrig!!
Har inte dom alltid varit billigast?Det kan också hända nu att polaris kommer sälja mer skotrar när dom är billigast?
Jo, men nu stiger ju priserna ännu mer vilket gör att många kanske väljer polaris nu när dom andra blir åt helvete för dyra. Jag själv skulle aldrig ge 150-170k för en skoter så jag skulle då iaf välja Polaris nu OM priserna höjs så här våldsamt. Men det har ju inte hänt än så det återstår ju att se.Har inte dom alltid varit billigast?