Sätt gärna ut bilder på pro rmks med monterade drag här i tråden då det säkert är flera som är intresserade av detta
Fel märkestråd och jag ber om ursäkt för det. Men enligt denna artikel verkar det finnas en bra lösning till Arctic/Yamaha också, så denna skall jag beställa och testa.på arcticen måste du köpa ny lyftbåge om du ska montera drag. den befintliga håller tydligen inte.
Väcker den här tråden lite med en fundering gällande dragbågen från chilly options nu när den funnits ett tag.
Är det någon som dragit kälke eller pulka som märkt av nå sprickor i fotsteg eller veck i tunneln? Tänker dels på att det blir spänningar i fotstegen och att det ibte finns någob förstärknibgsplåt på insidan av tunneln som på orginal.
Hejsan, jag har väldigt bra erfarenhet av Chilly option. Jag drar pulka en vecka varje år när jag tillbringar påsken med familjen. Blir några turer med Bamsepulka efter pro:n. Inga som helst problem med veck eller sprickbildningar. Har haft lösningen två säsonger. Skotern är en pro rmk 2013
Ja jag har ju en rmk assault -15 så jag får väl samma problem med varmgång. skönt att höra att du inte haft andra problem med draget!jag drog brännapulka efter min förra skoter ,en rmk assault 2013 , draget var riktigt bra och inga sprickor eller liknande sågs , men själva skotern var katastrofdålig att dra med då den pga det lilla kylsystemet krävde att jag hade en plastback med öppen botten, som jag skottade i snö i på bandtunneln för att undvika varmgång.