Hej,
Nu när jag skaffade en polaris iq 600rr tank till min iq 440-06. hade hört att den skulle passa någorlunda bra. har fått dit tanken på skotern, det var inga problem med det, men det gjorde att dynan kom lite längre bak för att själva dynan skulle skruvas fast i chassit. tanken verkar var så lång.
Men när jag la dit dynan så blev det ett stort klapp mellan tanken och dynan
Visa bifogad bild 732
Inte nog med detta. det är som att dyna vilar mot tanken , alltså dynan tar inte i chassit. bara där bak där man har skruvat fast dyna i chassit
Visa bifogad bild 733
Någon som har bytt till en 600rr tank på sin 440? kan någon ge några tips på hur man ska gå till väga?
Det är väl samma dyna som sitter på en rr som på en 440? eller har jag fel
Snälla hjälp mig, alla tips ni har vill jag gärna ha.
MVH Stellan, tack på förhand
Nu när jag skaffade en polaris iq 600rr tank till min iq 440-06. hade hört att den skulle passa någorlunda bra. har fått dit tanken på skotern, det var inga problem med det, men det gjorde att dynan kom lite längre bak för att själva dynan skulle skruvas fast i chassit. tanken verkar var så lång.
Men när jag la dit dynan så blev det ett stort klapp mellan tanken och dynan
Visa bifogad bild 732
Inte nog med detta. det är som att dyna vilar mot tanken , alltså dynan tar inte i chassit. bara där bak där man har skruvat fast dyna i chassit
Visa bifogad bild 733
Någon som har bytt till en 600rr tank på sin 440? kan någon ge några tips på hur man ska gå till väga?
Det är väl samma dyna som sitter på en rr som på en 440? eller har jag fel
Snälla hjälp mig, alla tips ni har vill jag gärna ha.
MVH Stellan, tack på förhand
Last edited: