Som rubriken lyder.
Dagen började med att jag varmkört lynxen(Re 440 -07) ett bra tag inne i ett kall garage där den stått nu i 2 veckor, körde en vända innan jag skulle köra upp den på släpvagnen, efter att kört drygt 500 m så började mätarna att blinka och såg då att det droppade vätska för fullt under. For då och köpte ny vätska och fyllde till strecket. For ut och körde drygt 2 km innan den började blinka igen,stannade då till och skotern täcktes då av kylar rök och kokade rejält i behållaren. Ungefär 1/3 av vätskan var då kvar i behållaren. :tsk:
Vad kan vara felet? det var drygt -22 idag, kan det vara en ispropp?:hmmmm:
Vattenpumpen?
Tacksam för snabba och kloka svar!
Dagen började med att jag varmkört lynxen(Re 440 -07) ett bra tag inne i ett kall garage där den stått nu i 2 veckor, körde en vända innan jag skulle köra upp den på släpvagnen, efter att kört drygt 500 m så började mätarna att blinka och såg då att det droppade vätska för fullt under. For då och köpte ny vätska och fyllde till strecket. For ut och körde drygt 2 km innan den började blinka igen,stannade då till och skotern täcktes då av kylar rök och kokade rejält i behållaren. Ungefär 1/3 av vätskan var då kvar i behållaren. :tsk:
Vad kan vara felet? det var drygt -22 idag, kan det vara en ispropp?:hmmmm:
Vattenpumpen?
Tacksam för snabba och kloka svar!