PSRacingTeam

Strillan

Välkänd medlem
28 feb 2010
634
0
16
Hallå, tänkte kolla ifall någon känner till den här killen Pär Scott som har psracingteam i gällivare, köpte vajrar av han till vipern. betalade i förskott dum som man är och har inte än fått mina vajrar.

Fick ett kolliID av han men det paketet går till Lima i krokarna vid malung så antar att det inte är mitt. det skulle skickas till Järvsö

Karln vägrar svara i mobil också, han har annons på blocket med lite viper och apex grejer.

ifall nån känner han skulle du/ni kunna säga till honom att skicka dem, betalade honom för tre veckor sen.

Jonatan
 

keeeka

Välkänd medlem
26 jul 2010
172
0
16
Gävle/Ockelbo
Tjena!
Du, jag hade kontakt med PSracing via blocket, vet inte vem, dom svarade bara PSracing. Nåväl jag tror jag fick ringa upp karln 5 ggr minst för att gång på gång säga vad jag var intresserad av och fick alltid svar liknande:
-Ja, jag ska ju ner på firman ikväll/i helgen så jag ringer då...

Ringde dom upp, nej. Så jag ringde åter och frågade vad som hände och fick då dra samma vals, vad jag ville ha och fick till svar att han skulle kolla det. Så det är min erfarenhet (skiiiiiiiiit). Har nu lagt ner att ens ringa upp igen. Synd för dom hade mycket grejer jag vill ha till skåtn.

Segt om du inte får varorna eller pengarna tillbaka. Jävligt dålig stil måste jag säga. :(
 

Strillan

Välkänd medlem
28 feb 2010
634
0
16
Jo lika är det när jag ringer, ska ringa till bussgods i malung imorn och fråga hur paketet ser ut och så ifall han av ngn anledning skickade det dit :s

Tänkte också ringa från ett annat nummer och fråga efter att köpa vajrarna och se ifall han blåser mig eller inte.

Men man blir ju lite less på folk när dom håller på å lurar en. Var ju inga större summor men det hade man kunna tankat eller nå vettigare för än att göda ngn svetsare från färila.
 

keeeka

Välkänd medlem
26 jul 2010
172
0
16
Gävle/Ockelbo
Jag ringde från hemligt nr (av misstag faktiskt),en gång, och då svarade han. Så prova absolut det.

Svintråkigt det där...

Är vi ensamma i Psracing-djungeln?
 

Strillan

Välkänd medlem
28 feb 2010
634
0
16
jo har ringt hemligt och icke hemligt. okryddat 35ggr har jag ringt han idag, till och med hem till han å pratat med hans fru, som sa "jag kan ju ta ditt namn och nummer, men inte säkert att han ringer tillbaka" låter ju enbart som en jäkla tjuv, har ringt runt till tre olika bussgodskontor idag också och fick lite hjälp av en, kolliID numret jag fick var ett paket till en "nygårds" i Lima och det var en skoterdyna, ingen jäkla vajer. lägger ner skiten nu, ni andra som är sugen på grejer av Per/Pär Skott/Scott köp för helvete med efterkrav eller postförskott.
 

keez

Välkänd medlem
1 jan 2000
218
0
16
Gällivare
Har aldrig hört om ngn sådan firma i Gällivare, var har ni hittat det? på blocket ?
ok såg nu annons på blocket dock i en by utanför, men inte hört ngt om honom..
 

enberg_187

Välkänd medlem
18 sept 2008
346
0
16
Jag köpte nån grej av han förra vintern och då fick man då tag på han men jag for ju och hämta sen har jag ju stuga nära han. Han jobbade förut åt metso men nu har han bara psracing vad jag vet och han bor bredvid firman sin. Prova skicka ett sms så ringer han säkert upp.
 

Strillan

Välkänd medlem
28 feb 2010
634
0
16
kollade upp han på facebook ;) han jobbar åt metso minerals som du säger enligt det iaf.

keez du får gärna blåsa över till han och hämta min vajer om du vill :D