Hei. har en R-evo 800, meget bra maskin, men det har vært endel småting me den. Lynx har kallt tilbake -05 pga at det er noe feil med den eksterne gasbeholderen til boggi demperen. Min står nå hos forhandleren hvor de bytter denne nå. ellers så skal du sjekk primærvariatoren, har opplevd at det blir en dyp kløft på den innerste skiven, ca 2 mm dyp helt innerst på skiven, forhandleren sier at det blir slik etter reimen når man har kjørt endel, men jeg synes det er veldig rart at reimen skal klare å lage en slik kløft når den går på tomgang, har kjørt 1400 km. Ellers er jeg meget fornøyd, den tar seg overaskende bra frem i de fleste typer snø, men det er en kort maskin og egner seg ikke særlig for 2m pudder. på løypene er den helt fantastisk, jo værre løypene blir jo mer fart vil den ha. jeg er en røslig kar på 100 kg og jeg måtte stramme bogideperne endel for at den ikke skal slå sammen. Scooteren er meget fin og enkel å hoppe med, flyter fint i luften. Kjørestillingen måtte jeg venne meg til, men nå synes jeg det blir helt latterlig å sette seg på en ¨gammel¨ scooter. har fått motert burkreim på styret, og det anbefaler jeg hvis du har tenkt å ha det som leketøy. -05 ble levert med en latterlig høy vindskjerm, så den anbefaler jeg at du bytter i en mindre eller bare fjerner den helt. jeg har fjernet den helt og har bestillt handguards. Men jeg kan tryggt anbefale R-evo 800, det er ingen problem å dra den opp på rullen.