R.i.p _night_stalker_

E

eMe181

han var nog världens trevligaste person jag kände. vi snackade grymt mycket över msn, han hjälpte alltid mig.. och svarade hela tiden när jag skrev... känns helt sick att aldrig mer se han logga in eller att han ens tar ett till andetag i livet. :(
 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Livet tar plötsligt oanade och än mer otrevliga vändningar.. Var nyss på platsen med ett flertal vänner och tände ljus i mörkret vid den nu kalla och ensliga E45:an...

Hoppas innerligt att resten av passagerarna i bilen klarar sig. Mer tragedi än så här kommer inte Strömsund klara av.
 

kenth

Välkänd medlem
27 sept 2011
1.397
2
38
Säter
God Dammit! Var inne på Aftonbladet och läste om detta och sa till tjejen åka och skifta däck i morgon och tänkte inte mer på det. Som man gör när man läser nyheter. Efter det loggade jag in här och läste detta och det slog hårt. Kände inte honom på något vis. Har endast läst hans inlägg då och då. Men, fan vad påtagligt det blev. Han var en inbiten sledder och en av oss. Han hade hela livet framför sig och nu är han borta. Sjuk känsla.
 

Jaockala

Välkänd medlem
28 nov 2009
658
0
16
God Dammit! Var inne på Aftonbladet och läste om detta och sa till tjejen åka och skifta däck i morgon och tänkte inte mer på det. Som man gör när man läser nyheter. Efter det loggade jag in här och läste detta och det slog hårt. Kände inte honom på något vis. Har endast läst hans inlägg då och då. Men, fan vad påtagligt det blev. Han var en inbiten sledder och en av oss. Han hade hela livet framför sig och nu är han borta. Sjuk känsla.
+1.. folk dör hela tiden är bara en tidsfråga när
 

MKIV

Aktiv medlem
5 jan 2010
94
0
6
Frösön
Uch va hemskt.Pratade med han via garaget.org igår.
Livet är bra orättvist.
Sänder en tanke till hans nära o kära.
R.i.p
 

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
Fyfan man ryser när man läser sånt här :( speciellt när man haft nån som helst kontakt med honom, R.I.P och hoppas dom andra återhämtar sig helt. :(
 

FreeriderRossi92

Välkänd medlem
24 maj 2010
410
0
16
32
Sandviken/Torsby
Det här är sådana saker man aldrig vill läsa om, 21 år är alldeles för tidigt.
Kände han inte, pratade bara med han en gång, och såg hans inlägg lite här och där.
Men trots det så får man sig en tankeställare. Man inser hur skört ens liv är.

Jag hoppas dom andra klarar sig i alla fall!
Vila i frid!
 

honda600e

Välkänd medlem
17 aug 2010
744
6
18
Märsta
Igår var det årsdagen för min brors dödsolycka,,
Han blev 21 år..
Det sägs att tiden läker alla sår men jag glömmer aldrig den dagen trots att det har gått 24 år nu, så jag lider med hans familj och vänner.

Man glömmer inte och man vill inte glömma, men man lär sig leva med minnet.

Vila i frid.