Jag har nu upptäck att båda insugningsgummin är spruckna:bawling:.
Har beställ nya.
Sedan när jag tog ut Reedventilerna så gjorde jag en ny upptäckt, de var också ganska dålig.
Jag har nu bestämt mig köpa ett par nya men finns det pirat Reedventiler?
Som man inte behöver lägga ut en hel förmögenhet!
Vad heter de i så fall?:hmmmm:
//
Uffe
Som jag alltid säger så är boyesen lösa blad det mest prisvärda i org korg Och porta gärna korgen. Du har då lika bra klipp i botten och mellanreg ivf som dom dyra hela korgarna man köper. Annars gäller v-forse korgarna och radvalve boysenkorgar. Väljer du j mellan radvale boyesen och v-fore så är frågan mest var du vill ha mest knuff i registret.. Välj v -forse för bästa botten mellan regg och boysen radvalv för bästa toppend och overall hållbarhet.. Och spruckena insug är ytterst lätt att undvika..Trava bara in på närmsta mack och köp liquisol ,,Lim för lagning av gummistövlar är det..gammalt beprövat lim
Detta lim är så hutlöst bra till motorers insugsgummin och kabelgenomföringar in till statorhus mm. Men det är rinnigt!!! Jag rek att fört matta ner hela insugsgummit utv med sandpapper och sedan pensla på lager för lager liquisol- Det är transåarent -. det har rel lång torktid! så ha tålamod,,lägg på så många lager ni orkar.. Jag garanterar att ni aldrig mer för 1 enda spricka. Detta lim har jag limmat fast otalig boostbottle rörgeomförningar direk i insugsgummin,,Sitter som berg och spricker aldrig...
Jag tror faktist ni kan laga erat bef gummi som redan är av delvist helt.. Detta lim tål olja och soppa ... 80kr Endast!!:ciao: