Renovera dämpare i sundsvall, vart?

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
Hejsan.

Har lagt märke till att det finns några stycken från sundsvall och däromkring här på forumet, så ni kanske kan svara på min fråga.

Det är nämligen så här att jag skulle behöva renovera min bakre boggiedämpare efter ett mindre missöde med ett rejält gupp (FOX gasdämpare) och då blev den ganska mjuk och ibland så vill den slå igenom vid riktigt hård ledkörning efter det..

Så nu till min fråga, är det nån som vet vart man kan lämna in dämparna på renovering kring sundsvallstrakten?

Tack på förhand // Glenn :)

Last edited:

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
Hört med Terrängmaskiner?

Om dom inte gör det så lär dom veta vem i trakten som gör det.

Okej, men terängmaskiner vill jag inte ha och göra med,

Hade praktik där igenom arbetsförmedlingen i våras och efter ett litet missförstånd så känns det lite pinsamt att visa sig där.

Var nämligen så att jag fick tag på en annan sysselsättning så jag ville inte vara kvar på terängmaskiner och sa det till min handläggare på AF men han förde det inte vidare till pelle på terängmaskiner så dom tror att jag bara sket i praktiken :)

Så det vore ju bra om man fick nått tips om ett annat ställe :)

r0tkiv

Välkänd medlem
25 okt 2007
1.210
0
36
stödE
vill du ha den tillbaka innan snön smälter så skulle jag inte lämmna den på polariscenter.
men hör med maskin och skotershoppen.

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
Fritidscenter är talanglösa.

Kan dock meddela att om du lämnar in dämparna hos dem så kommer de skicka dem till Motorteknik i Östersund som renoverade mina dämpare med väldigt gott resultat.

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
Jag har inte renoverat min dämpare än, pga ekonomiska skäl.. Och nu har jag massa skulder så det lär väll inte bli än på ett tag heller :(