Nya dess nyckeln som finns på 2015 modeller, någon som tänkt på att byta sin gamla mot den nya? Kanske inte går?
Vore skönt å slippa allt bipande!!
Vore skönt å slippa allt bipande!!
Den känns ju hur stabil som helstNån som tror den där plast "klon" kommer spricka när det är 20-30 minus grader? Jag är då skeptisk att det kommer hålla :/
Sent from my iPhone using Tapatalk
You'r not alone.Nån som tror den där plast "klon" kommer spricka när det är 20-30 minus grader? Jag är då skeptisk att det kommer hålla :/
Räknar iskallt (sorryNån som tror den där plast "klon" kommer spricka när det är 20-30 minus grader? Jag är då skeptisk att det kommer hålla :/
Ja, en konventionell plupp med RF-teknik hade dugit bra.De hade ju kunnat köra med den beprövade gummihatten eller den gamla pluppen som var innan, jag tycker klokonstruktionen ser vek ut.
google?Någon som sitter på en bild över hur denna nya design ser ut?
Idag hände det, i Lofsdalen till råga på allt.Funkat klockers! så jävla underbart att slippa detta pipande och tryckande på nyckel. Någon som har lyckats haft sönder sin på vanlig väg?
Jag hade väntat mig att det skulle ske i 20minus. Inte 4plus å regn .Idag hände det, i Lofsdalen till råga på allt.
Killen ramlade av och när han ställde sig upp var dessen borta, bara snöret kvar.
Letade en bra stund men vi hittade den, och en massa plastbitar från den, till slut.
-en jävla tur med tanke på vart vi stod.