Fick det vanliga felet på min Assault förra helgen att den stängde av displayen, sen efter en stund även lamporna och tillslut så dog även skotern helt. gick att starta om den som vanligt och det var som det skulle vara i ca 200 meter sen började det igen.
Läste mig till att det till 99% var voltregulatorn så jag köpte en ny sån och bytte igår. Nu till frågan, den där mätaren i displayen som visar ett batteri sen staplar, ska den vara full hela tiden vid färd eller dippar den ner till kanske 2 streck ibland? och så fort jag stannar på tomgång så går den upp igen.
Det var ju inget jag tänkte på när skotern fungerade innan allt detta krånglade. (har bara kört den ca 2-3 timmar innan krånglet kom) Har tyvärr ingen snö alls där jag bor, och ska iväg till gördalen nästa helg så vill gärna veta så man inte drar iväg 25 mil för att sen få sitta i bilen hela dagen . Tacksam för svar samt tips
Läste mig till att det till 99% var voltregulatorn så jag köpte en ny sån och bytte igår. Nu till frågan, den där mätaren i displayen som visar ett batteri sen staplar, ska den vara full hela tiden vid färd eller dippar den ner till kanske 2 streck ibland? och så fort jag stannar på tomgång så går den upp igen.
Det var ju inget jag tänkte på när skotern fungerade innan allt detta krånglade. (har bara kört den ca 2-3 timmar innan krånglet kom) Har tyvärr ingen snö alls där jag bor, och ska iväg till gördalen nästa helg så vill gärna veta så man inte drar iväg 25 mil för att sen få sitta i bilen hela dagen . Tacksam för svar samt tips