Ruffriders - Vem är killen med rmk:n?

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Ok, som rubrik. Vem är killen som kör RMK i Ruffriders 1? Hur går historien bakom honom? Varför är han med? Han hoppar ju bara som mest ett tiotal meter. Sen är han SKITGLAD över dom där tiotals metrarna också. Visst, jag hoppar nog troligen inte så mycket längre men varför ge honom plats i en skoterfilm? Sen, han misslyckas ju med varje landning. Är han en form av ett original?
 

Max_K

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.534
1
36
Koskullskulle
Fobster! För nått år sen satt jag o några polare på sibylla, så satt han och käkade där. Men vi kunde inte enas om det var han eller inte, men det var han :D

Tror han bara är en kompis till killarna, men även fast jag bor här i gve trakterna (Nästan samma gata som Pg's farsa ;)) så vet jag inte om killen är seriös eller inte, men han kan ju fan inte vara seriös!
Så ***** fult när han kommer efter leden i full fart, så filmar dom ett spår som går rakt ut i skogen.. haha..
 

Pejij

Välkänd medlem
3 apr 2008
830
0
16
Arjeplog
Ok, som rubrik. Vem är killen som kör RMK i Ruffriders 1? Hur går historien bakom honom? Varför är han med? Han hoppar ju bara som mest ett tiotal meter. Sen är han SKITGLAD över dom där tiotals metrarna också. Visst, jag hoppar nog troligen inte så mycket längre men varför ge honom plats i en skoterfilm? Sen, han misslyckas ju med varje landning. Är han en form av ett original?
Jag antar att han bara är ett kul inslag =) Du kan ju inte påstå att ruffriders filmer består till 100% av seriösa grejjer i övrigt?:rolleyes:
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Jag antar att han bara är ett kul inslag =) Du kan ju inte påstå att ruffriders filmer består till 100% av seriösa grejjer i övrigt?:rolleyes:

Det kan jag inte. Småhopp och sådan oseriösa grejer är ju bara kul. Dock verkade denna kille så löjligt uppspelt för ingenting att jag undrade vad grejen är med denne människa.
 
Last edited:

Pejij

Välkänd medlem
3 apr 2008
830
0
16
Arjeplog
Det kan jag inte. Småhopp och sådan oseriösa grejer är ju bara kul. Dock verkade denna kille så löjligt uppspelt för ingenting att jag undrade vad grejen är med denne människa.
Det kan ju faktiskt vara så att han själv inte förstår att det han gör är humor, utan tror att han faktiskt kan något som kan vara intressant för en skoterfilm. och i så fall kan jag inte annat än skratta :laugh:
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
har träffat fobster på en fest då när RR 1 var aktuell, å han har då inte alla hästarna hemma precis kunde jag konstatera efter en konversation. Han gav mig ett gott skratt där med :D