Söker filmklipp till skoterfilm!

bubbaa

Aktiv medlem
9 mar 2009
68
0
6
Boden
Tjena allihopa, nu när säsongen börjar närma sig sitt slut och folk börjar ställa undan skotrarna så tänkte jag att jag skulle vända mig hit efter filmklipp.

Filmen kommer att innehålla mest skoteråkning men söker givetvis efter andra grymma klipp med: båt, jetski, vattenskoter, bil, mc, cross, brudar ja allt är av intresse!


Jag har pysslat med att göra filmer väldigt länge och använder mig utav

Vegas
Total recorder
Videomach
Adobe after effects

Nu tänkte jag börja på ett nytt projekt tillsammans med min kära bror. Filmen kommer inte att vara slarvigt klippt eller liknande, jag vill gärna ha klipp med riktigt bra kvalité så det blir så bra som möjligt.

Alla får givetvis skicka in klipp men det måste vara du eller att du har personens godkännande innan du skickar iväg det så slipper vi problem!

Söker även efter sköna lifestyle klipp, stillbilder osv!

Om ni vill skicka in en filmsnutt så kan ni ladda upp det på t.ex. http://www.megaupload.com
"rara" filen och skicka med en .txt med ditt/erat namn och vart det är inspelat.

Skicka sedan ett pm till mig här på snowmobile med länken. Skriv gärna idéer till filmen, hur ni vill att en skoterfilm ska vara? inga inslag alls kanske utav cross,bil osv.

Ni bestämmer, ni kör och jag gör filmen!

Mvh Bubba productions
 

bubbaa

Aktiv medlem
9 mar 2009
68
0
6
Boden
Det tycker jag att du kan ta och göra, allt kring motorer är av intresse om det är häftigt eller kul att titta på :)

Söker speciellt efter sjukt härliga klipp i djupsnön och även highmarking!
 

Ante4wd

Välkänd medlem
20 aug 2008
1.012
1
16
Lycksele
jag hoppas du meddelar sen när filmen går att hämta på typ extremebits :cool:
Tyvärr så har jag varken film eller bilder med coolhets faktor att bidra med!!
 

bubbaa

Aktiv medlem
9 mar 2009
68
0
6
Boden
givetvis hamnar den på extremebits.se!

Offside jag skickar ett pm till dig, ös på med klipp nu!