R rrockett Medlem 5 feb 2011 16 0 1 6 feb 2011 #1 Bor i Stockholm och hoppas någon kan ge tips på var jag skall åka för att köpa skoter. Önskar förslag på några återförsäljare med stort sortiment nytt och begagnat. Verkar inte finnas någon i Stockholm...
Bor i Stockholm och hoppas någon kan ge tips på var jag skall åka för att köpa skoter. Önskar förslag på några återförsäljare med stort sortiment nytt och begagnat. Verkar inte finnas någon i Stockholm...
cfh Välkänd medlem 21 nov 2008 578 2 16 sthlm 6 feb 2011 #2 Polaris > Skog&trädgård > sollentuna & bromma Ski doo/lynx > proffs & fritidsmaskiner > märsta & enebyberg Arctic cat > Din mc > sollentuna Yamaha > yamaha center > järfälla & haninge bla.
Polaris > Skog&trädgård > sollentuna & bromma Ski doo/lynx > proffs & fritidsmaskiner > märsta & enebyberg Arctic cat > Din mc > sollentuna Yamaha > yamaha center > järfälla & haninge bla.
R rrockett Medlem 5 feb 2011 16 0 1 6 feb 2011 #3 Tack! Jag trodde man vackert fick bege sig norrut för att se en skoter hos en ÅF.
N Nordland1 PRO sledder 14 jan 2008 504 2 0 6 feb 2011 #4 Ski doo/lynx > proffs & fritidsmaskiner > märsta & enebyberg. BRP har tagit ifrån denna ÅF sina rättigheter att sälja och serva skotrar. De anser att man kan serva där man kör.
Ski doo/lynx > proffs & fritidsmaskiner > märsta & enebyberg. BRP har tagit ifrån denna ÅF sina rättigheter att sälja och serva skotrar. De anser att man kan serva där man kör.
cfh Välkänd medlem 21 nov 2008 578 2 16 sthlm 6 feb 2011 #5 Nordland skrev: Ski doo/lynx > proffs & fritidsmaskiner > märsta & enebyberg. BRP har tagit ifrån denna ÅF sina rättigheter att sälja och serva skotrar. De anser att man kan serva där man kör. Click to expand... ok, tråkigt att höra.
Nordland skrev: Ski doo/lynx > proffs & fritidsmaskiner > märsta & enebyberg. BRP har tagit ifrån denna ÅF sina rättigheter att sälja och serva skotrar. De anser att man kan serva där man kör. Click to expand... ok, tråkigt att höra.