Seeegt!

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Någon fler än jag som knappt kunna komma in på Forumet ikväll?

Provat säkert 10 ggr innan jag ens fick upp förstasidan.

Går ruskigt segt, knappt surfbart :(
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.132
963
113
Stora Blåsjön
Ja riktigt segt, har inte knappt kommit åt sidan...
Hade tänkt att skriva hur det gick med dynokörningen och så men det blir inge av med det tills sidan går som den ska!
 

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
X2, går som en raket om man är in på morgonen men på kvällen är det olidligt seeegt för att inte säga ibland omöjligt, måste ju finnas smörjnipplar på den nya servern:becky:
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.132
963
113
Stora Blåsjön
Börjar fan bli riktigt less på dessa tjänster som hänger sig varje kväll. Känns som ni behöver seriös hjälp! Jag jobbar med detta och kan jag inte lösa det personligen har jag flera kollegor som kan gräva hur djup som helst i detta problem, bara det blir löst! Ni har min mailadress redan...
 

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
Ja, det verkar som att det är kvällstid som forumet på intet sätt fungerar på ett respektabelt sätt.
Det är sjukt trögt, om det ens fungerar.

Vad har ni för teorier och hur långt har ni kommit i en eventuell felsökning?
 

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
jävligt sssssseeeeeeeeeeeeeeeeegtttttt ibland, därför väljer man i många fall gå in på snöperformance...
 

Lubsor

Välkänd medlem
5 jan 2008
1.000
0
16
Bjästa/ Örnsköldsvik
Varför händer det aldrig något?
Samma problem sen ni bytte till dom "snabba" servarna. Säker på att de var rätt servrar som åkte in? Segt som satan...

Känns rätt illa att man måste regga sig på andra forum, bara för att de här inte går att sitta vid efter 17 tiden.
 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Igår låg det nere för mig. De bara ladda när jag skulle gå in här men annars har jag inga problem sen dom böt server :)
 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
detta är MYCKET irriterande!!! speciellt om man nu ligger ute på nåt jobb och ska surfa på det mobila bredbandet som redan är segt från start =)
fixa fixa fixa