Shape up!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kallebaah

Banned
9 nov 2009
2
0
1
Hej. Jag brukar sitta och läsa här på forumet men har nu blivit medlem. Jag var även inne i går och läste vad som skrevs och det var ju ett jäkla jidder här inne.
Mina frågor är
1. Varför låser ni trådarna istället för att låta i alla fall en vara öppen så att ni Moderatorer och Medlemmar kan hålla en dialog.
2. Varför raderar ni inlägg och trådar utan att visa att ni har gjort det? I andra trådar så raderar ni inlägg och låter historiken ligga kvar, men inte i dessa trådar.
3. Varför blev forumets kanske bästa medlem 2stroke Avstängd Han sitter på kunskap som många här inne drömmer om att besitta.

LÅS EJ DENNA TRÅD!
Mvh. Kalle
 

seanbanan

Välkänd medlem
8 nov 2008
538
0
16
Haparanda
Vad jag har hört så var anledningen till att han blev bannad att han skapade flera trådar där han berättade hur dåligt dom behandlade honom osv. Inte för just reklamen som alla snackade om..

Sen tror jag att 2stroke och moderatorerna inte är riktigt "kompisar". :D

Tycker dock det är tråkigt att dom bannar den som kan absolut mest på hela forumet... hoppas att han kommer tillbaka.
 
E

ejwbegysv

Hej. Jag brukar sitta och läsa här på forumet men har nu blivit medlem. Jag var även inne i går och läste vad som skrevs och det var ju ett jäkla jidder här inne.
Mina frågor är
1. Varför låser ni trådarna istället för att låta i alla fall en vara öppen så att ni Moderatorer och Medlemmar kan hålla en dialog.
2. Varför raderar ni inlägg och trådar utan att visa att ni har gjort det? I andra trådar så raderar ni inlägg och låter historiken ligga kvar, men inte i dessa trådar.
3. Varför blev forumets kanske bästa medlem 2stroke Avstängd Han sitter på kunskap som många här inne drömmer om att besitta.

LÅS EJ DENNA TRÅD!
Mvh. Kalle
Hej Stoft..

Tack för din åsikt.
 

Attachments

Last edited:

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Hej Stoft..

Tack för din åsikt.

Jag har fått ett PM också..

rotaxsdi
Rookie member

Reg.datum: nov 2009
Skoter:
Inlägg: 1


Hej
Jag har bett Jimmy Staff att ta bort bilden han har lagt upp i denna tråd. http://www.snowmobile.se/forum/showt...403#post240403

Jag är "Stoft"s bror och därför har vi samma ipadress men tydligen så verkar inte Jimmy förstå detta och han har Stängt av mig. Nu vill jag att bilden ska försvinna och även hans inlägg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.