Själv åker jag en sw xtx le 141-2018
Som jag skrämt upp med ett komplett variator kitt ifrån kn och en progressiv Helix 39/33 dock har jag ej hunnit att pröva den med nya helixen så väntar med spänning! Sen förra säsongen i samband med v-kittet köpte jag även rjws dämpare och licens ifrån maptuning och kör på steg ett (226) Hk och öppet luftfilter.
Efter en hel säsong med inställningar på framvagn och boggie å dämpare så är jag mer än super nöjd ! Det jag kommer att göra är att köpa en lägre sadel för den är i vägen tycker jag när man fri kör å leker å klättrar ni fattar..men däremot är sadeln helt perfekt för led tycker jag.och hittar jag ingen lägre sadel med värme i så kommer jag att lämna in original sadeln hos lokala skomakeriet och skräddar sy den.
Sen kommer jag att göra om frånten lite där vid ic och sätt mech tyg eller liknande för fasnar snö där när man leker så ic får ingen kylning! Och så skärma av lite längst bak vid fotstegen upp imot tunneln för blir groteska snö bildningar där som sen blir is till slut så de blir å trycja imot mattan å översta sista boggie hjulet . åter kommer med bilder på detta före och efter