Riktigt jävla beslöt dekalkit, gillar även lösningen på avgas... Kan man ana sig till en viss understimulans?
jo jag skulle ha drevat upp. 20/42 eller högre. tänkte att det kanske va någon rmk som ville dreva ner och då passar det ju bra att byta rakt av. är du sugen?Såg du var ute efter några drev att byta mot. Vare 20/42 du ville ha?
Helt klart understimulerad... fastän jag håller på att renovera en hel övervåning på 100m2 samtidigt.... men det är svårare att bygga med en hand än att skruva. nu ska jag upp och fortsätta med innertaket då farsan kommer å hjälper mig. man blir helt klart beroende av andra...Riktigt jävla beslöt dekalkit, gillar även lösningen på avgas... Kan man ana sig till en viss understimulans?
är lite lur på det också då det bara är en 144" verkar ju som att 163" med turbo åker 20/42 eller högre...Pröva gå högre, på kortmaskin är det nog bara bra med lite motstånd.
Alltså lite off topic och så, ursäkta frågan men är det nå knas med handen?
låter kung de ska se om jag hittar min drevtabell och sen pm:ar jag dig.Har drevat ner min redan så original dreven ligger bara och kommer nog aldrig ha användning av dom.
Frugan ska byta skoter snart å den blir det säkert att dreva ner så då passade ju detta ypperligt.
Har en hög med drev liggandes. Beror bara på vad herrn vill ha
Vi kan ta resten via Pm.
Jaså, då är jag med. Lycka till med återhämtningen!!är lite lur på det också då det bara är en 144" verkar ju som att 163" med turbo åker 20/42 eller högre...
handen funkar lite sisådär. jag stoppade in den i en lasbilsmonterad flishugg i början av januari, högg av tre fingrar men dom lyckades sy tillbaka senor och skit, pekfinger och långfinger är ihopbultade me nå plattjärn och ringfingret har en protes på mitten. jag har ingen känsel och dålig rörlighet men det tar sig dom är förjävla duktiga på handkirurgen i Ume.
jag får inte lyfta tyngre grejer än ett kilo än.. pga av att senorna ska läka. har ingen kraft heller iof. så vissa saker går inte och det som går tar 10gånger så lång tid. måste vila handen i omgångar.
träning, träning och åter träning.
pm är skickat.Har drevat ner min redan så original dreven ligger bara och kommer nog aldrig ha användning av dom.
Frugan ska byta skoter snart å den blir det säkert att dreva ner så då passade ju detta ypperligt.
Har en hög med drev liggandes. Beror bara på vad herrn vill ha
Vi kan ta resten via Pm.
snögenomsläppet kommer att 100dubblas om man gämnför me original som är katastrofalt bra på att samla snö..Fan det blev ju riktigt bra med fotstegen måste jag säga