Ska du/ni besöka en skoterhandlare i helgen?

Ska du besöka en skoterhandlare i helgen

• Ja

Röster: 56 74,7%
  • Nej

Röster: 7 9,3%
  • Vill men kan inte

Röster: 12 16,0%
  • Varför då?

Röster: 0 0,0%

• Totalt antal som röstat
    75
  • Poll closed .
D

Deleted member 6797

jaa ja ska kolla in polaris,ski-doo,lynx, så tror ja vi har artic hära men vi har inte yamaha.

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
ska till luleå med en polare å kika, här i stan är skoterhandlarna idioter.. Ska kika lite på lynx nya å polaris nya som den polarisfantast man är, kanske smiter förbi yamaha som jag också är märkestrogen till, dock sommartid

B

Buktholmen

Har besökt Polaris Experience Center idag , inte helt fel med en Polaris ;)
Ville hellre åka till Laisvall och kolla på favvo-märkena men farsan var för lat :eek:

B

Buktholmen

Har inte varit där på länge , men de tror jag inte . Kan fråga några kompisar som bor där senare , men bara om jag kommer ihåg .. :D

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
var på kalix maskiner i lule och yamaha center, satan man fick lust att byta skotern mot en viper, srx eller en ultra :D

BowmorE

Välkänd medlem
3 feb 2005
1.108
1
16
38
kiruna
va och tittade idag men trist att lynx inte har släppt nån maskin ännu så man får se

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Här i Ske-å sög skoterns dag p.g.a att Season hade stängt (pajasar) men E-son och Yamaha center hade iaf tagit hem lite mer grejer å jag hittade lite kläder iaf :cool:

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.519
33
48
Sixten Nilsson och Motor & Fritíd i Boden.

Bra med folk på båda ställena.

Synd att Ski-Doo handlaren ligger så långt bort. (Tords Motorservice)

Hann inte dit.

Tegelby_

Välkänd medlem
22 dec 2007
332
0
16
Matfors
Här i Sundsvall tycker jag det var lite av en besvikelse,
Potatis hade stängt, Lynx hade inga -09or alls, Ski-doo/Arctic handlarn tror jag hade en -09 av varje, Den enda handlarn som hade många -09or var Yamaha.