ZRP har gjort ett skydd, om jag inte såg fel, kan rekomendera hans produkter, sjukt bra kvalleNån som byggt eget skydd eller vet var det finns eftermarknads bromsvätskebehållare. Kört bort den en gång, det räcker.
Snabbkopplingen till krängningshämmaren är jag rätt säker på.Vilka verktyg är de tänkt ska sitta i remskyddet? Rembytar verktyget men de är ju som plats för nått mer ser de ut som? Förutom remmen då såklart
Köp någon äldre modell av huvudbromscylinder, med behållare i metall, för samma peng - inkl. bromsljuskontakt och sånt.Nån som byggt eget skydd eller vet var det finns eftermarknads bromsvätskebehållare. Kört bort den en gång, det räcker.
Som jag ser det finns det möjligtvis 3-4 lagliga platser.Och vart ska man sätta regskylten?
Den kanske går att få fast på "rutan".
Jo smalare nere vid buken och en liten bit upp, men sen går den ut och blir bredare i höjd med variatorerna ungefär, och sen håller den samma bredd hela vägen upptill mätaren och där är det som ett dansgolv kändes det som. Men om den ändå är smalare än gamla upptill vet jag inte, tyckte den gamla var för bred också.intresssant uttalande där med tanke på att den är smalare än föregångaren... tror du har lurat dina ögon lite pga designen