Går väl att sätta dubbeldynor till alla ski-doo. Drag funkar väl också på alla förutom dom med avkortad tunnel, eller menar du att grejerna är slut?
Vad mer planerar du att göra med den, det kom ju ingen Freeride 600r. 146 eller 154?Summit SP 600R bokad. Första gången på över 15år jag inte ska ha 800/850. Spännande se om man klarar sig!
154"Vad mer planerar du att göra med den, det kom ju ingen Freeride 600r. 146 eller 154?
Har begärt offert på en Backcountry 600R med byte av stötdämpare till nåt som motsvarar det som sitter på BC XRS 850. Ska bli intressant att se vad det landar på för pengar.154"
Heelclicker variatorgrejer + Team tied har jag redan så naturligtvis ska det dit. Sen ska jag nog hålla upp ögonen efter några begade "guldburkar" i sommar.
... Och byta matta, det är nog förresten det första jag ska göra, kommer inte köra en meter med 3,5" delning.
Det är antagligen betydligt billigare att montera Öhlins runt om än att uppgradera med Kyb fån BRPs katalogHar begärt offert på en Backcountry 600R med byte av stötdämpare till nåt som motsvarar det som sitter på BC XRS 850. Ska bli intressant att se vad det landar på för pengar.
Dom håller inte. 2st på 300 mil har jag gjort av med.Vad är det för fel på matta med 3,5 delning ?
Så är det säkert. Så jag skrev Öhlins,Fox eller Kyb. Det som det går att göra bäst pris på. Så vi får se. Säkert billigare att köpa en BC XRS 850. Men jag vill helst ha 600. Så Polaris SWB Assault 650 är en stark kandidat faktiskt.Det är antagligen betydligt billigare att montera Öhlins runt om än att uppgradera med Kyb fån BRPs katalog
Har inte tappat en enda kam, dom har gått av/rivits upp från kanten.Har du kört fort på led/is så det är det som gjort att dom gått sönder ? Har själv 3,5 delning och har inte tappat nån kam än men kör aldrig fort på led nån längre sträcka.
Massor med köpesannonser ute överallt där folk pajat mattor nu, merparten är 3,5"... Jag har kört lössnömaskiner i 15 år, många tusen mil totalt, och har aldrig pajat en matta förrän nuvarande maskin som alltså är, eller närmare bestämt var, 3,5".Om dom rivs av från kanten kan inte det bero på för hög fart på hårt underlag ? Trasiga Polaris mattor verkar det vara gott om men har inte hört att BRP skulle haft problem med trasiga mattor och inte problem med överkuggning heller för den delen sen är det lätt för fel chaufför på en lössnömaskin att sabba en matta med höga kammar hög fart på hårt underlag eller stå och nöta på sten då håller dom inte vara sig det är 3,5" eller 2,86"