Ski doo 600 RS 2010 när kommer den?

enbergg

Välkänd medlem
17 apr 2009
722
0
16
Älvsbyn/Arvidsjaur
nån som har nå info, tex pris uppgifter osv, och när släpps dom eventuelt? ska på skoterns dag i arvidsjaur idag men lär nog inte få ha för höra förhoppningar på att jag ska hitta nån där, Såg iaf att lynx ska ha 148,900kr för 2010s RS så ski doon måste landa där ikring? lite för dyrt, men kanske sjunker till 139,000 iaf... iaf, finns de nå info om RSen eller måste jag prata med ÅF? mvh Enberg

pro_fxr

Välkänd medlem
26 jan 2008
3.192
2
36
kiruna
var verkligen lynxen så dyr? tror nog att den kommer sjunka isf.. skidoon kommer nog va kring lynxen skulle ja tro

MallaN

Välkänd medlem
1 okt 2009
522
2
18
Gävle
Ny och ny, den kommer får en svart buk istället för gul och nya dämpare, samma som sitter på XRS tror jag det var. Sen skulle dom fixa några andra uppdateringar som jag inte riktigt kommer ihåg vilka det var. Det står på Dootalk om ni är intresserade, finns bilder också.

enbergg

Välkänd medlem
17 apr 2009
722
0
16
Älvsbyn/Arvidsjaur
Lynx RS ligger på 143,900kr, Tror ni man får beställa en nu utan tävlings lisence? hörde att det var flera året som fick göra det, har det med ÅF att göra eller är det brp som bestämmer det? funderar nämligen på att ringa ÅF å höra med han,

Nu till min andra fråga: hur skiljer sig försäkringar och garantier på RSen gämnfört med dom "vanliga" skotrarna? Hörde nån pratade om att du kan köra hur hårt du vill med RS och knäcker du nå går det på garanti, men vill veta lite för att vara säker!

Skiljer sig ski doo RS och lynx RS nå i försäljningen å tillstånd? är nämligen mer sugen på lynxen, men kanske ski doo säljer till privata också?

mvh Robin

Last edited:

Mats_

Välkänd medlem
2 jan 2006
400
0
16
Nu till min andra fråga: hur skiljer sig försäkringar och garantier på RSen gämnfört med dom "vanliga" skotrarna? Hörde nån pratade om att du kan köra hur hårt du vill med RS och knäcker du nå går det på garanti, men vill veta lite för att vara säker!
Finns inga garantier alls.