köpte mej en skidoo x-rs summit 800 -07 ..450mil har den gått ,i kanonskick.. nya remmar satt på.. flytande sec..körde lugnt å fint i ca 2mil innan jag börja leka lite hårdare. kaabam ..explodera nya remmen ,en 383...:mmph:,köpte en ny ..dagen efter solken å vårfint tänkte ta en en längre tur mot fjället..cruisa på i 50km/t, han precis 5km , så uppkomm ett vinade ljud i ca 5-7 sec.. sen dog den, snöret stumt.. vänta en stund sen starte den .. men den vibrerade som hvte... ringde efter bogser hjälp å släpa hem skiten, rev den i molekyler å konstatera att den skurit på mitten lagren samt pto lagren...:mad2:min bild av ski doo skönk just nu till berggrunds nivå...totalt 4 mil han jag köra med den innan den börja jävlas... men för er inbitna skidoo fanatiker finns strax en maskin med ny repad vev, nya wiseco smidda kolvar,blocket ombyggd för oljesmörjning, trail portad,straigtline performance slutburk, ScS sledwrap dekal kit, billet hjul, vita powder pro till salu.. inge mer skidoo för mej....tack...:bootyshake: