Hej.
Jag har under denna vinter fått låna en everest 500 med 750cc motor, och har nu fastnat för snöskoter =D.
Nu har jag kollat in Formula 3 97an och 98an och har helt enkelt fastnat för denna skoter.
Jag har läst samt hört från folk att 97an ska vara bättre än 98a på många olika vis och tänkte nu höra i detta forum ifall någon har haft/har någon av dessa skotrar.
Utseende mässigt gillar jag 98an mera pga rundare former osv, men 97an är inte heller fyskam.
Jag kommer kunna spara ihop till ca 20-25.000 och har sett ett flertal i denna prisnivå.
Är det en bra "nybörjar" skoter? ( jag kan skruva utan problem.)
Mycket som slits och går sönder på denna?(om vad, är det som oftast går sönder)
Lätt att få tag på reservdelar, billiga ?
Har tänkt att köra lössnö, led, hoppa osv.(i princip kunna ta sig fram )
Mvh Jonny Jansson.
Jag har under denna vinter fått låna en everest 500 med 750cc motor, och har nu fastnat för snöskoter =D.
Nu har jag kollat in Formula 3 97an och 98an och har helt enkelt fastnat för denna skoter.
Jag har läst samt hört från folk att 97an ska vara bättre än 98a på många olika vis och tänkte nu höra i detta forum ifall någon har haft/har någon av dessa skotrar.
Utseende mässigt gillar jag 98an mera pga rundare former osv, men 97an är inte heller fyskam.
Jag kommer kunna spara ihop till ca 20-25.000 och har sett ett flertal i denna prisnivå.
Är det en bra "nybörjar" skoter? ( jag kan skruva utan problem.)
Mycket som slits och går sönder på denna?(om vad, är det som oftast går sönder)
Lätt att få tag på reservdelar, billiga ?
Har tänkt att köra lössnö, led, hoppa osv.(i princip kunna ta sig fram )
Mvh Jonny Jansson.