Tjenare!
Ännu en värdelös tråd av mig, men ändå! :hmmmm2:
Håller på med ett skolprojekt och jag har valt Ski-Doos historia som mitt ämne.
(vilket var ett dumt val)
Men jag skulle gärna vela ha lite information om Ski-Doos "bil" Mirage, om hur den ser ut och så vidare.
Har sett den i ett nummer av Snowmobile för länge sen men inte hittar jag den tidningen nå mer...
Om det finns bilder nånstans vore det ju toppen! :biggrin1:
Har försökt googla men får bara upp Moto-Skis Mirage.
Jag vet att den skulle ha en 4-taktare men om den var från Ford minns jag inte, och den skulle kunna rymmas 4 personer också, den skulle vara utrustad med radio och är en "stängd" version av Eliten.
Och bara en version har tillverkats och det var för att visa upp maskinen tydligen, för 1980s modell program eller nått?
-tack på förhand allesammans! :becky:
Ännu en värdelös tråd av mig, men ändå! :hmmmm2:
Håller på med ett skolprojekt och jag har valt Ski-Doos historia som mitt ämne.
(vilket var ett dumt val)
Men jag skulle gärna vela ha lite information om Ski-Doos "bil" Mirage, om hur den ser ut och så vidare.
Har sett den i ett nummer av Snowmobile för länge sen men inte hittar jag den tidningen nå mer...
Om det finns bilder nånstans vore det ju toppen! :biggrin1:
Har försökt googla men får bara upp Moto-Skis Mirage.
Jag vet att den skulle ha en 4-taktare men om den var från Ford minns jag inte, och den skulle kunna rymmas 4 personer också, den skulle vara utrustad med radio och är en "stängd" version av Eliten.
Och bara en version har tillverkats och det var för att visa upp maskinen tydligen, för 1980s modell program eller nått?
-tack på förhand allesammans! :becky: